Rabu, 4 November 2009

SEMINAR KEPIMPINAN TINGKATAN 6 PENDIDIKAN PENCEGAHAN DADAH PERINGKAT NEGERI JOHOR 2009

Tarikh : 11.11.2009
Tempat : Dewan SJKC Ping Ming, Kluang
Pendaftaran : 7.30 pg hingga 8.20 pg
Sekolah yang terpilih :
  1. SMK Aminudin Baki - 2 Lelaki 2 Perempuan - Pelajar Tingkatan 6 Rendah dan 1 orang Guru Pengiring Perempuan.
  2. SMK Gelang Patah - 2 Lelaki 2 Perempuan - Pelajar Tingkatan 6 Rendah dan 1 orang Guru Pengiring Lelaki
Pohon kerjasama pihak sekolah memilih pelajar yang berkaitan dan menghantar sesalinan butiran pelajar dan guru yang terlibat ke Unit HEM (u.p: En. Abdul Aziz How Bin Abdullah).

1 ulasan:

Muhd Noor berkata...

Assalamualaikum. Saya ada kenangan manis pada seminar ini di mana saya telah mengenali seorang pelajar perempuan dari sekolah lain di sini dan alhamdulilah setelah hampir 7 tahun berlalu kami sekarang telah bertunang dan insyaAllah akan melangsungkan pernikahan sama tarikh ulang tahun perkenalan kami iaitu 11 november pada 2017 tahun ini. Saya cuma nak tanya ada tak tersimpan dalam arkib atau data gambar2 pada seminar ini berlangsung. Jika ada saya ingin menyimpannya sebagai koleksi kenangan saya dan bakal isteri insyaAllah. :) mohon jasa baik jika ada tolong hantarkan ke email saya noormedia@yahoo.com terima kasih :') juga minta doakan urusan perkahwinan kami lancar insyaAllah